روز جهانی قلب

امسال در روز جهانی قلب عهد می بندیم؛ تا کمک کنیم همه افراد از اقشار مختلف جامعه بتوانند، طول عمر بیشتر و زندگی بهتر با قلبی سالمتر را تجربه کنند.

در روز جهانی قلب چه کنیم؟

به خانواده هایمان قول بدهیم که غذاهای سالم تر بپزیم و بخوریم. به فرزندانمان قول بدهیم بیشتر ورزش کنیم و به آنها کمک کنیم تا فعال تر باشند. سیگار کشیدن را متوقف کنیم و عزیزانمان رو به ترک سیگار تشویق کنیم. بعنوان یک متخصص در حوزه ی سلامت در روز جهانی قلب به افراد در ترک کردن سیگار و رعایت رژیم غذایی برای کم کردن سطح کلسترول خون کمک کنیم. بعنوان یک سیاست گذار در حوزه مواد غذایی در روز جهانی قلب از سیاست هایی که باعث بهبود سلامت قلب می شود، حمایت کنیم.

روز جهانی قلب

از بیماری های قلبی پیشگیری کنیم

امروزه بیماری های قلبی و عروقی اولین عامل مرگ و میر در جهان هستند در صورتیکه نباید اینگونه باشد. ما می توانیم با ایجاد تنها چند تغییر جزئی در زندگیمان ،خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سکته را کاهش داده و همچنین کیفیت زندگی خود را بهبود بخشیم و نمونه خوبی برای نسل بعدی باشیم. باید به خودمان ، افرادی که برایمان مهم هستند و افراد سراسر جهان بگوییم : "من الان چه کاری می توانم انجام دهم تا مراقب قلبم و قلب تو باشم؟" زیرا ما اعتقاد داریم که هر ضربان قلب دارای اهمیت است.

دیدگاه و نظرات

سید علیرضا معتمد فر
اهمییت به ورزش ودوری از دخانیات وپرهیز از مواد غذایی پر چربی یعنی چربی‌های مضر دوری از استرس‌ها روشی مناسب جهت داشتن قلبی سالم می باشد
پوراطب گستر
ممنون از نظر شما

ارسال دیدگاه جدید