جوانسازی پوست با درموسیس پلاس ویواتیون

پوست یکی از بزرگترین و مهمترین اندام های بدن است. متأسفانه، بسیاری از ما فراموش می کنیم چقدر پوست می تواند در زیبایی و سلامتی موثر باشد. هر مشکلی در پوست می تواند نشان دهنده یک مشکل در بدن باشد. زمانی که علائم پیری و چروک در پوست ظاهر می شود باید به موارد زیادی دقت کرد. پیری پوست یک پدیده بیولوژیکی پیچیده است که از دو فرآیند متمایز پیری درونی و پیری بیرونی تشکیل شده است. پیری درونی، نوع آسیبی است که بر سلولهای بدن تأثیر می گذارد. یکی از دلایل اصلی آن رادیکال های آزادی است که باعث اکسیداسیون غشای سلولی، DNA و ... می شوند. پیری بیرونی نتیجه قرار گرفتن در معرض تابش اشعه ماوراء بنفش خورشید است. برای مقابله با این نوع آسیب، توصیه می شود از رژیم غذایی غنی از آنتی اکسیدان های طبیعی استفاده کنید و از آنجایی که برای بسیاری از ما استفاده از این آنتی اکسیدان های طبیعی مقدور نیست، مکمل درموسیس پلاس ویواتیون می تواند کمک کننده باشد.

اجزا مکمل درموسیس پلاس ویواتیون

درموسیس پلاس دارای انواع ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان هاست که به سلامت پوست کمک می کنند. در این مقاله خواص برخی مواد سازنده آن بررسی می شود.

ویتامین A

ویتامین A در درمان آکنه و چین و چروک و خشکی پوست مفید است. اشعه ماوراء بنفش پوست را از ویتامین A تخلیه می کند. بنابراین واضح است که مصرف آن برای سلامت پوست ضروری است.

ویتامین B3

نیاسینامید به حفظ رطوبت در پوست کمک می کند و برای درمان طیف وسیعی از بیماریهای پوستی، از جمله اختلالات خود ایمنی، آکنه، روزاسه، پیری پوست و درماتیت آتوپیک مفید است.

ویتامین C

ویتامین C یکی از ویتامین های موجود در درموسیس پلاس ویواتیون است که یک آنتی اکسیدان است که باعث کاهش پیری پوست می شود زیرا از آسیب اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند. همچنین نقش مهمی در تولید کلاژن دارد.

اسیدهای آمینه

اسیدهای آمینه لیزین و پرولین بخش جدایی ناپذیر از مولکول کلاژن هستند و کلاژن لایه پایه پوست را تشکیل می دهد. قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش باعث کاهش تشکیل کلاژن جدید می شود و مکمل حاوی این آمینواسیدها ممکن است به معکوس کردن این روند کمک کند.

جوانسازی پوست با درموسیس پلاس ویواتیون

متیل سولفونیل متان

این ماده برای ساخت کراتین و کلاژن ضروری است. کراتین و کلاژن نیز برای داشتن پوست، مو و ناخنی سالم ضروری هستند. تحقیقات نشان داده اند که گوگرد یک ماده معدنی مهم است و با اینکه به آن توجهی نمی شود، نقش مهمی در سلامت بدن دارد چرا که نقش آنتی اکسیدانی نیز دارد.

ال متیونین

یک اسیدآمینه حاوی گوگر است که نقش مهمی در حفظ سلامت پوست، مو و ناخن دارد. همچنین از ریزش مو جلوگیری کرده و به استحکام موها کمک می کند.

ال سیستئین

ال سیستئین یک ترکیب غنی از گوگرد است که فولیکول های مو برای تولید مو به آن نیاز دارند. نقش اصلی آن برای رشد مو، انرژی بخشیدن، تحریک و احیای روند رشد تارهای مو و ناخن است.

کوآنزیم کیوتن

کوآنزیم کیوتن موجود در درموسیس پلاس ویواتیون ممکن است اثرات مثبتی بر چین و چروک، لکه های پوستی، خشکی و تومورهای پوستی داشته باشد. چرا که یک آنتی اکسیدان قوی است که رادیکال های آزاد ناشی از اشعه ماوراء بنفش را خنثی می کند. کوکیوتن به راحتی از طریق دهان جذب می شود و می تواند در تولید انرژی مفید باشد.

اسید هیالورونیک

اسید هیالورونیک یک ترکیب مهم برای کلاژن سازی در پوست است. افزودن اسید هیالورونیک به رژیم غذایی از طریق غذا می تواند به راحتی به افزایش سطح کلاژن کمک کند. اسید هیالورونیک همچنین در مکمل هایی چون درموسیس پلاس وجود دارد.

کلاژن

کلاژن فراوان ترین پروتئین در بدن و بخشی از داربستی است که پوست را محکم نگه می دارد. با گذشت زمان و افزایش سن کلاژن تجزیه می شود. پوست به مرور آویزان و خطوط ریز چین و چروک پدیدار می شود. نه تنها به طور طبیعی از 20 سالگی به بعد کلاژن کمتری تولید می شود، بلکه با افزایش سن کلاژن بیشتری نیز از دست می رود. به عبارت دیگر با افزایش سن، میزان تولیدی کلاژن از میزان تجزیه شده آن بسیار کمتر است و به همین دلیل پیری رخ می دهد و پس از این مصرف مکمل های کلاژن توصبیه می شود.

عصاره گیاه دم اسب

گیاه دم اسب یک آنتی اکسیدان قوی است که با رادیکال های آزاد مقابله می کند. علاوه بر این به دلیل وجود ماده معدنی سیلیکا در این گیاه، قادر است از پیری پوست جلوگیری کرده و چین و چروک پوست را کاهش دهد.

با مکمل های مناسب پوست آشنا شوید: قرص درموسیس پلاس ویواتیون

عصاره هسته انگور

مصرف عصاره دانه انگور به کاهش اثرات آسیب پوستی ناشی از اشعه ماوراء بنفش و استرس محیطی کمک و ترمیم بافت ها و بازسازی سلول ها را تحریک می کند. همچنین با بهبود بافت پوست علائم پیری را کاهش می دهد. عصاره هسته انگور 50 برابر قوی تر از ویتامین E است. همچنین نه تنها از پوست در برابر آسیب محافظت می کند، بلکه به طور فعال رادیکال های آزاد را از بین می برد.

روی یا زینک

روی از مواد معدنی درموسیس پلاس ویواتیون است. روی در لایه سطحی پوست شش برابر بیشتر از لایه های زیر متمرکز است. همچنین نقش کلیدی در نحوه محافظت از پوست دارد. روی به بهبود تروما، آکنه، درماتیت و پسوریازیس کمک می کند. اگر روی به اندازه کافی در رژیم غذایی خود دریافت نمی کنید، ممکن است متوجه لکه های سفید روی ناخن های خود شوید. استفاده از مکملی حاوی روی برای سلامت پوست و مو مهم است.

منیزیم

منیزیم با افزایش سطح اسیدهای چرب روی پوست به تولید کلاژن کمک می کند. به عبارت دیگر چین و چروک پوست را کاهش می دهد. منیزیم همچنین برای کسانی که از آکنه های هورمونی یا ناشی از استرس رنج می برند مفید است. چرا که به کاهش کورتیزول کمک میکند که می تواند باعث افزایش تولید چربی روی پوست و مسدود شدن منافذ در زمان استرس شود.

قرص درموسیس پلاس ویواتیون

درموسیس پلاس در بسته های 60 عددی وارد بازار می شود که میزان مصرف آن، روزانه دو عدد بعد از غذا است. این مکمل می تواند به کاهش چین و چروک پوست و سلامت ناخن کمک کند و همه مواد معدنی و آنتی اکسیدان های مورد نیاز پوست را تامین کند.

نویسنده: نگار رفیعی (کارشناس ارشد تغذیه)
منابع:
onbetterliving
healthline
ivforlife
urmc.rochester

دیدگاه و نظرات

سارا
آیا کپسول درموسبس چاق کننده است
پوراطب گستر
با سلام بله برای برخی افراد ممکن است چاق کننده باشد.
فریبا
من این دارو را مصرف میکنم ولی هایفو کردم بهم گفتن کلاژن صورتی بخورم ایا نیازه بنظرتون
پوراطب گستر
با سلام کلاژن موجود در درموسیس کم است و استفاده از کلاژن دیگری مانعی ندارد.
رضا فیروزی
با سلام چرا این دارو با بقیه داروخانه و مراکز دیگر متفاوت است؟
پوراطب گستر
با سلام متوجه منظورتان نمی شوم
خانم حیدری
باسلام سطح ناخنهام بشدت موجی شدن ودچار فرورفتگی ،چ محصولی پیشنهاد میدهید؟
پوراطب گستر
با سلام می توانید از قرص درموسیس پلاس ویواتیون استفاده کنید.
افشار
دیگه لازم به خوردن قرص کلاژن نیست؟این قرص کافیه برای پوست؟
پوراطب گستر
با سلام بله این قرص کافی است و نیازی به استفاده از کلاژن نیست.

ارسال دیدگاه جدید