قوانین و مقررات باشگاه مشتریان پوراطب

باشگاه مشتریان شرکت دارویی پوراطب و اعضاء اين باشگاه، مقید به قوانین تجارت الکترونیکی و جرايم رايانه اي و ساير قوانين مربوطه می‌باشند. ضمناً مقررات ذيل مورد قبول تمامي اعضاء اين باشگاه بوده و باشگاه مشتريان شرکت دارویی پوراطب اين اختيار را دارد تا تغييرات مورد نظر خود را در ضوابط و مقررات باشگاه اعمال نمايد و به محض درج اين ضوابط در سايت، قابل اجرا خواهد بود.

 
 
دسترسي غيرمجاز به هر يك از قسمت ها يا مشخصات وب سايت يا ساير سرويس هاي ارائه شده آن از طريق هك كردن، رمزگشايي و نيز ساير روش هاي غيرمجاز ممنوع مي باشد.
 
باشگاه مشتریان شرکت دارویی پوراطب توصيه مي نمايد به دقت مراقب حق مالكيت و ضوابط و شرايط سايت-هاي لينك شده مورد بازديد باشيد.
 
تمامي محتويات اين وب سايت ازجمله متن ها، تصاوير، لوگوها، نمادها، عكس ها و نرم افزارها، دارايي های شرکت دارویی پوراطب محسوب شده و موارد استفاده همچون بازسازي، تغيير، مشاركت، انتقال، چاپ مجدد، نمايش يا استفاده از محتويات و مطالب اين وب سايت ممنوع مي باشد.
 
مطالب موجود در این سایت ممکن است اشتباه بوده و یا غلط تایپی داشته باشد و اطلاعات ممکن است تغییر یافته یا بروز شود. باشگاه مشتریان شرکت دارویی پوراطب هیچ مسئولیتی در برابر وب سایت هایی که ممکن است از این وب سایت به آنها لینک داده شود ندارد.
 
استفاده از وب سايت به هر روشي كه سبب آسيب ديدگي، ايجاد وقفه يا زيان رسيدن به آن شود، ممنوع مي باشد.
 
باشگاه مشتریان شرکت دارویی پوراطب اين اختيار را دارد تا درخواست متقاضياني را كه جهت عضويت در سایت رسمي باشگاه باشگاه مشتریان شرکت دارویی پوراطب ثبت نام می نمایند را بررسي و در خصوص پذيرش و يا رد آنها تصميم گيري نمايد.
هر کاربری که دارای کد کاربری و کلمه عبور در باشگاه مشتریان شرکت دارویی پوراطب باشد در قبال هر فعالیتی که بتوان در بخش کاربری انجام داد مسئول است.
ارائه خدمات نیاز به ثبت برخی از اطلاعات در فرم های سایت دارد. این اطلاعات باید صحیح باشد و در صورت صحیح نبودن، باشگاه مشتریان شرکت دارویی پوراطب می تواند نسبت به حذف آنها اقدام نماید.
باشگاه مشتریان شرکت دارویی پوراطب با توجه به اهداف و سياست گذاري شرکت دارویی پوراطب ، با اجراي طرح امتيازي به اعضايي كه از باشگاه مشتریان شرکت دارویی پوراطب استفاده نمايند اين امكان را فراهم مي نمايد تا اعضاء با جمع آوري امتياز در طرح هاي تشويقي باشگاه شركت نموده و از مزاياي آن بهره‌مند شوند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نحوه کسب امتیاز امتیاز
ثبت نام در باشگاه مشتریان شرکت دارویی پوراطب 60
لاگین روزانه در باشگاه مشتریان شرکت دارویی پوراطب 1
ارائه کامل و صحیح مشخصات کاربری در خواست شده در باشگاه مشتریان شرکت دارویی پوراطب 40
هدیه روز تولد 50
هدیه سالگرد ازدواج 40
شرکت در نظرسنجی های باشگاه مشتریان شرکت دارویی پوراطب 2
ارسال مقالات علمی و جذاب به باشگاه مشتریان شرکت دارویی پوراطب 15
خرید محصولات شرکت دارویی پوراطب(محصولات درج شده در بخش محصولات سایت پوراطب)-به اعضای هر محصول 50
ثبت نظر در مورد (محصولات درج شده در بخش محصولات سایت پوراطب)-کیفیت محصول/میزان رضایت و یا نارضایتی 15
ارائه ایده 50
ارسال عکس از محصولات خریداری شده 20
شرکت در پرسش و پاسخ 20