قوانین و مقررات

سیاست حفظ حریم خصوصی ، ضوابط و شرایط آن
شرایط و ضوابط استفاده از وب سایت ("وب سایت")  پوراطب برای تمامی كاربران وب سایت قابل اجرا می باشد. دسترسی به این وب سایت به منزله پذیرش ضوابط و شرایط (ذكرشده در قسمتهای بعد) و سایر سیاست ها و ضوابط مربوطه (همگی تحت عنوان "ضوابط و شرایط" نامیده می شوند) بوده و بدون هیچ شرطی لازم الاجراء می باشند.
درصورت عدم توافق با این  ضوابط و شرایط، دسترسی و استفاده از این وب سایت ممنوع می باشد.  
1. حقوق منحصربفرد مالكیت
تمامی حقوق منحصربفرد مالكیت  این وب سایت متعلق به پوراطب یا صاحبان امتیاز آن می باشد.
هیچ یك از قسمتهای سایت را نمی توان بدون رضایت كتبی پوراطب بعنوان قسمتی از سایر سایت ها یا به هر شكل دیگر (الكترونیكی یا غیره) كپی نموده، دوباره سازی ، تغییر، انتقال، ذخیره یا مورد بهره برداری تجاری قرارداد؛ مگر قسمتهایی از سایت كه برای مقاصد تجاری یا شخصی چاپ شده یا بر روی درایو هارد یا حافظه ذخیره شده باشند.
هرگونه استفاده غیرمجاز از این وب سایت  موجب برهم خوردن قوانین مالكیت خصوصی و مقررات ارتباطات و آیین نامه ها خواهد شد.
2. استفاده از وب سایت
استفاده از سایت به هر روشی اعم از "page-scrape" ،"robot" ،"spider" یا سایر ابزار اتوماتیك، برنامه، الگوریتم یا مراحل دستی مشابه برای دستیابی، مالكیت، كپی یا هدایت قسمتی از وب سایت ممنوع می باشد. همچنین به كارگیری هر روش دیگری برای فراگیری ساختار وب سایت یا تلاش برای كسب اجزاء، اسناد یا اطلاعات وب سایت ممنوع می باشد.  دسترسی غیرمجاز به هریك از قسمتها یا مشخصات وب سایت یا سایر سرویس های ارائه شده آن از طریق هك كردن، رمزگشایی و نیز سایر روش های غیرمجاز ممنوع می باشد.
3. لینك سازی
(سایت های لینك شده). این لینك ها فقط برای سهولت امر بیشتر طراحی شده و خارج از كنترل پوراطب می باشند. دربرگیری هریك از سایت های لینك شده دلیل بر تایید آن سایت لینك شده نمی باشد. بدین وسیله تایید می نمایید كه مسئولیت هرگونه استفاده از وب سایت با استناد بر سایت های لینك شده آن بر عهده خودتان می باشد. پوراطب توصیه می نماید به دقت مراقب حق مالكیت و مابقی ضوابط و شرایط سایت های لینك شده مورد بازدید باشید.
ممكن است پوراطب برخی لینك ها را ممنوع سازد. بنابراین باید به درخواست پوراطب تمامی لینك های موردنظر را برداشته یا استفاده از آنها را متوقف نمایید. پیش از اخذ رضایت نامه كتبی پوراطب، حق انجام هیچگونه تنظیمی در محتویات وب سایت، آگهی ها و سایر منابع درآمدزای آن نخواهید داشت. 
4. كپی رایت
تمامی محتویات این وب سایت ازجمله متن ها، تصاویر، لوگوها، نمادها، عكس ها و نرم افزارها، دارائی پوراطب محسوب شده و توسط قوانین بین المللی كپی رایت محافظت می شوند.  تلفیق (به معنای جمع آوری، مرتب سازی و گردهم آوری) محتویات این سایت منحصراً متعلق به شركت پوراطب بوده و توسط قوانین بین المللی كپی رایت محافظت می گردد. ممكن است از محتویات و نرم افزار این وب سایت برای خرید، فروش و منبع كارت الكترونیكی استفاده شود، سایر موارد استفاده همچون بازسازی، تغییر، مشاركت، انتقال و یا چاپ مجدد می‌باشد.
نمایش یا استفاده از محتویات و مطالب این وب سایت قویاً ممنوع می باشد.
5. تضمین
بدینوسیله توافق می نمایید كه از پوراطب، شركت های تابعه، مسئولان مربوطه، روسا، كاركنان دربرابر ضررها و صدمات احتمالی مستقیم یا غیرمستقیم ناشی از نقض قوانین و مقررات این قرارداد و هریك از فعالیت های انجام شده مرتبط با وب سایت دفاع نموده و خسارات احتمالی آنها را بپردازید.  
6. ارسال
بدینوسیله توافق می نمایید تمامی قوانین و مقررات كشوری را كه از طریق آن به وب سایت  دسترسی پیدا كرده اید (علاوه بر دسترسی، استفاده، ارسال، ارسال مجدد و ورود تمامی مطالب ظاهرشده یا دست یافته ازطریق وب سایت) را خواهید پذیرفت.
7. وارد كردن اطلاعات
پوراطب هرگونه اطلاعات وارد شده به هنگام استفاده از وب سایت را نگهداری نموده و در راستای سیاست حفظ حریم خصوصی عمل خواهد كرد. (ذكر جزئیات در قسمتهای بعد)
پوراطب مجاز است این اطلاعات را در هر زمانی حذف نماید. بدینوسیله تایید می نمایید كه مسئولیت تهیه فایل پشتیبان از چنین اطلاعاتی برعهده خودتان بوده و پوراطب هیچگونه مسئولیتی دربرابر فقدان یا حذف آنها نخواهد داشت.
8. عملكرد شما
استفاده از وب سایت به هر روشی كه سبب آسیب دیدگی، ایجاد وقفه یا زیان رسیدن به آن شود، ممنوع می باشد. باید در نظر داشته باشید كه فقط شما – و نه پوراطب- مسئول ارتباطات الكترونیكی و مطالب ارسالی از كامپیوترتان بوده و استفاده از وب سایت فقط برای اهداف قانونی جایز می باشد. استفاده از وب سایت برای مقاصد زیر مجاز نمی باشد:

  • ارسال، استفاده یا استفاده مجدد از موضوعات غیرقانونی، توهین آمیز، فریب دهنده، شرم آور، افتراآمیز، وقیح یا خطرناك.

 

  • ارسال، استفاده یا استفاده مجدد از مطالب و موضوعاتی كه برای شخص ثالث مضر یا توهین آمیز بوده و شامل یا حاوی ویروس های نرم افزاری، فعالیت های سیاسی، درخواست های تجاری، نامه های زنجیره ای، یا هرگونه Spam باشد.

 

  • استفاده از وب سایت به شكلی كه موجب آزردگی، ناراحتی یا هیجان بی مورد شود.

9. اظهارات کاربران، بازخورد و سایر موارد
اگر بنا به درخواست ما اطلاعات خاصی (به عنوان مثال انتقاد ) را وارد کرده یا بدون هیچگونه درخواستی از جانب ما اطلاعاتی از قبیل نظرات خلاقانه، پیشنهادات ، طرح ها و ایده های خود را به صورت آنلاین ، ازطریق پست الکترونیک ، نامه و یا در قالب 'comments' مطرح کرده باشید، بدینوسیله موافقت نموده اید که ما می توانیم این اطلاعات را درهرزمانی و بدون هیچگونه محدودیتی اصلاح، کپی ، منتشر، توزیع و ترجمه کرده یا در هر رسانه ای از آنها استفاده کنیم. بدین وسیله ما قطعاً و تحت هیچ گونه الزامی موظف به : 1. نگهداری هرگونه پیشنهادی به شکل محرمانه نبوده 2. خسارت یا مبلغی بابت هیچ یک از پیشنهادات نپرداخته 3. پاسخگوی هیچ گونه پیشنهادی نخواهیم بود. ما ممکن است و نه الزاماً ، اقدام به کنترل، اصلاح یا برداشتن هرگونه محتوایی نماییم که بنابر صلاح دید خود غیرقانونی ، توهین آمیز ، تهدیدکننده ، افترا آمیز، دارای تصاویر غیراخلاقی ، موهن یا مختل کننده حریم خصوصی شخص ثالث شمرده شده و یا برخلاف قوانین Terms of Service باشد.
بدینوسیله شما موافقت می نمایید تا هیچ یک از پیشنهادات و اظهارات تان موجب اختلال در حقوق شخصی سایر افراد اعم از کپی رایت، علامت تجاری، حریم شخصی یا سایر حقوق اختصاصی آنها نشود. علاوه براین شما موافقت می نمایید که مطالب ، پیشنهادات و اظهارات ارسالی شما فاقد هرگونه محتوای غیرقانونی ، هجوآمیز، توهین کننده، حاوی ویروس کامپیوتر یا سایر مواردی خواهد بود که به هر نحو بر عملکرد سایت Service یا سایر وب سایت های مربوطه تاثیر منفی خواهد گذاشت. شما مجاز به استفاده از آدرس ای میل ، هویت اشتباه یا هر عملی که موجب گمراه سازی ما یا سایر افرادشود نمی باشید. مسئولیت صحت و سقم نظرات و انتقادات واردشده در وب سایت منحصراٌ به عهده نویسنده آن بوده و این شرکت هیچ گونه مسئولیت و تعهد قانونی درقبال مطالب ارسالی از جانب شما و سایر افراد نخواهد داشت.

10. محدودیت مسئولیت
پوراطب برخی اطلاعات و مطالب موجود را از طریق وب سایت و بعنوان سرویس ارائه می دهند. اطلاعات و مطالب این  وب سایت "همانطور كه هست" بوده و هیچیك از اطلاعات و مطالب آن با هدفی خاص یا برای كاربرانی با نیازها و موقعیت های ویژه طراحی و گنجانده نشده است.  پوراطب هیچ مسئولیتی درقبال نتایج حاصل از استفاده وب سایت یا سایت های لینك شده آن از جهت    دقت، صحت، زمان بندی، قابلیت اطمینان یا سایر موارد مشابه نخواهد داشت. پوراطب هیچ مسئولیتی دربرابر خطاها یا اشتباهات این قرارداد (مستقیم یا غیرمستقیم، ضرر و زیان یا ازدست دادن قسمتی از منفعت) نخواهد داشت. بدین وسیله پوراطب از هرگونه ادعای برخاسته از اظهارات یا مطالب وب سایت مبرا خواهد بود. با درنظرگرفتن حداكثر اختیارات قانونی، پوراطب خود را از تمامی مسئولیت ها و تعهدات مرتبط با وب سایت مستثنی نموده و تمامی الزامات، اظهارات یا مفاهیم  مشتمل بر الزامات تلویحی یا مقاصد خاص را رد  می نماید.  پوراطب هیچ تضمینی درخصوص عملكردهای گنجانده شده در وب سایت و پیوسته یا فاقد خطا بودن آنها نداشته و تعهد نمی نماید كه وب سایت یا سرور حاوی ویروس یا سایر عناصر مضر نباشند.
پوراطب هیچ مسئولیتی درقبال خطاها یا اشتباهات و همچنین خطاهای ناشی از قرارداد نداشته و پاسخگوی زیان ها و صدمات (مستقیم یا غیرمستقیم، اشتباهات خاص، خسارات كلی و یا جزئی) نخواهد بود. با درنظرگرفتن حداكثر اختیارات قانونی، بدین وسیله اذعان  می دارید درصورت نادیده گرفتن هریك از ضوابط و شرایط این قرارداد، خسارات احتمالی مرتبط با ادعاهای شخص ثالث (ناشی از نقض قرارداد برعلیه پوراطب) را به پوراطب و كاركنان آن بپردازید.
بدینوسیله شما پوراطب را از تمامی ادعاهای برخاسته از وب سایت مبرا می سازید. این الزامات و شرایط شامل شركت های تابعه پوراطب نیز می باشد.
11. خطاها، موارد اشتباه و حذف شده
در برخی موارد ممکن است خطاهایی در اطلاعات وب سایت ما یا Service دیده شود. خطاهایی از قبیل حذف یا اشتباه در مشخصات کالا، قیمت گذاری، تبلیغات، پیشنهادات، هزینه حمل محصول، زمان ارسال و موجود بودن کالا. ما این حق را خواهیم داشت تا در هر زمانی و بدون اعلام قبلی اقدام به اصلاح خطاها، اشتباهات و حذف شدگی ها کرده و درصورت نادرست بودن اطلاعات سایت Service یا وب سایت های مربوطه ، آنها را تغییر داده یا به روزرسانی نماییم. (اصلاح خطاها و به روزرسانی وب سایت می تواند پس از ثبت سفارش شما انجام شود) 
ما هیچ تعهدی دربرابر به روزرسانی ، اصلاح و توضیح اطلاعات وب سایت Service و سایر وب سایت های مربوطه ازجمله اطلاعات قیمت گذاری نخواهیم داشت جز در موارد موردنیاز قانونی. کلیه به روزرسانی های اطلاعات سایت Service یا وب سایت های مربوطه بدون زمان بندی مشخصی انجام خواهد شد.
12. صرفنظر از حق
عدم موفقیت پوراطب در اجرای هریك از ماده ها، شرایط و ضوابط این قرارداد دلیل بر صرفنظر پوراطب از حقوق قانونی خود و اجرای متعاقب آن ماده یا ضوابط و شرایط قرارداد نخواهد بود.
13. اصلاحیات
پوراطب محق است بدون اعلان قبلی، شرایط و ضوابط این قرارداد را تغییردهد. بدینوسیله موافقت می نمایید كه استفاده پیوسته تان از  وب سایت دلیل بر موافقت با مفاد و شرایط تنظیم شده بوده و درصورت انجام هرگونه تغییری، قرارداد جدید جایگزین ضوابط و شرایط قبلی خواهد شد. درهرنوبت استفاده از وب سایت، باید شرایط و ضوابط قرارداد را بررسی نموده و از تغییرات احتمالی آن آگاه شوید.
14. قابلیت جداسازی
درصورت ابطال یا غیرمعتبرشدن هریك از شرایط این قرارداد یا غیرقابل اجراشدن آنها به هر دلیلی، می توان آن را بدون اثرگذاری برروی بقیه شرایط مجزا نمود بدون آنكه تاثیری بر اعتبار یا قابلیت اجرایی مابقی شرایط داشته باشد.
15. قانون
استفاده شما از وب سایت و شرایط و ضوابط آن توسط قوانین و ضوابط جمهوری اسلامی ایران تعیین و نظارت می شود.
16. قرارداد
لطفاً پرسش های احتمالی خود را  در ارتباط با وب سایت یا شرایط و ضوابط این قرارداد از طریق پست الكترونیك به آدرس  webmaster@pourateb.com ارسال فرمایید.
 

سیاست حفظ حریم خصوصی
درصورت مشاهده وب سایت و استفاده از آن موظف به رعایت سیاست حفظ حریم خصوصی خواهید بود. درصورت عدم موافقت با سیاست حفظ حریم خصوصی، دسترسی یا استفاده از وب سایت ممنوع می باشد.  
1. جمع آوری اطلاعات
پوراطب مجاز است دونوع اطلاعات مربوط به شما را از طریق وب سایت جمع آوری نماید:
الف. اطلاعات شخصی  ثبت شده توسط خودتان برای دریافت خدمات ارائه شده ازطرف پوراطب
ب. مجموعه اطلاعات فراهم شده توسط سیستم های پوراطب كه بیشتر مرتبط با ردیابی وب سایت بوده و مرتبط با شخص شما نمی باشند. درصورت عدم دریافت اطلاعات شخصی كافی، ممكن  است نتوانید از برخی سرویس های پوراطب استفاده نمایید. پوراطب مجاز است اطلاعات اضافی درمورد پیشرفت های شما و نیز سایر اطلاعات مرتبط با پوراطب را جمع آوری نماید.
2. افشاء اطلاعات
پوراطب مجاز به افشای اطلاعات در موارد زیر می باشد:
الف. برای ارائه سرویس های اضافی موردتقاضای شما، پوراطب مجاز است درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر، اطلاعات جمع آوری شده درمورد شما را به شخص ثالث ارائه دهد.
ب. مجموعه اطلاعات ردیابی  و سایر اطلاعاتی كه هویت شما را برای شخص ثالث مشخص نمی نمایند.
ج. افشاء اطلاعات شخصی شما برای شخص ثالث، درصورتی كه پوراطب ازروی حسن نیت معتقد باشد كه ارائه این اطلاعات ازلحاظ قانونی ضروری می باشند.
د. ارائه اطلاعات شخصی شما به شخص ثالث، به شرطیكه پوراطب از قبل اجازه شما را دریافت نموده باشد. (ممكن است مجوز به هنگام جمع آوری اطلاعات دریافت شده باشد)
3. استفاده از اطلاعات
پوراطب در موارد زیر مجاز به استفاده اطلاعات شخصی جمع آوری شده می باشد:
الف. درصورتیكه مشخصات یا رمز ثبت شده برای استفاده از خدمات پوراطب را فراموش كرده باشید، پوراطب برای مشخص نمودن هویت شما و انجام همكاری های لازم می تواند از اطلاعات ثبت شده استفاده نماید.
ب. برای فراهم نمودن خدمات مورد تقاضای شما.
ج. به منظور فراهم آوردن اطلاعات بیشتر درمورد سایر وب سایت ها و خدماتی كه ازنظر پوراطب برایتان حائز اهمیت است.
د. برای بازاریابی های آینده، اهداف همگانی و مشترك – ازجمله بازاریابی مستقیم – و نیز تحقیقات و مطالعات بازار .
ی. اطمینان از مرتبط بودن اطلاعات با علائق شما.
و. سایر مصارف مجاز از جانب شما.
درصورت نیاز به استفاده اطلاعات شخصی تان در سایر موارد، پوراطب رضایت شما را كسب خواهد نمود.  
4. Cookie  و پیگیری
پوراطب مجاز است از فایل های "cookie" حاوی اطلاعات برای مشخص نمودن موارد زیر استفاده نماید:
جزئیات آدرس IP، سیستم عامل (مثلاً ویندوز، MAC O/S ،LINUX)، جستجوگر (مثلاً Internet Explorer بعلاوه نسخه جستجوگر)، دامین (برای مشخص شدن كشوری كه از آن به سایت دسترسی دارید)  و سایر اطلاعات كاربر (بعنوان مثال نام كاربر).
پوراطب مجاز است از اطلاعات "cookie"  در موارد زیر استفاده نماید:
الف. ترسیم الگوهای ترافیكی به وب سایت و خروج از آن.
ب. اطمینان از این موضوع كه هر آگهی و تبلیغ به مناسب ترین شخص نشان داده شده است.
ج. اطمینان از ورود شما به وب سایت و استفاده از خدمات آن و نیز استفاده از قسمتهای ثبت شده مخصوص كاربر.
می توانید "cookie" ها را در جستجوگر  غیرفعال نموده و یا از درایو كامپیوترتان پاك كنید. برای استفاده از وب سایت نیازی به فعال شدن "cookie" ندارید اما برای ارتباط با وب سایت و دسترسی به محتویات شخصی یا امنیتی آن، نیازمند فعال نمودن "cookie"  می باشید. ممكن است برخی صفحات وب درصورت غیرفعال بودن "cookie"  به درستی عمل نكنند.
5. تهیه كنندگان مطالب، آگهی دهندگان و شركاء
ما هیچ مسئولیتی دربرابر جمع آوری اطلاعات، سیاست حفظ حریم خصوصی یا مطالب سایر وب سایت ها ازجمله وب سایت هایی كه ازطریق لینك متصل شده اند، نخواهیم داشت. قبل از ارائه اطلاعات تان به شخص ثالث باید برای آگاهی از سیاست های سایر وب سایت ها مستقیماً با اپراتورهای آنها تماس بگیرید.
6. برگزیدن یا صرفنظر نمودن 
اگر پوراطب خواستار جمع آوری اطلاعات باشد، استفاده از اطلاعات شخصی شما یا آشكار نمودن آن، خارج از این مجموعه قرارداشته و در این راستا دو گزینه در اختیار شما خواهد گذاشت:  الف. صرفنظر نمودن و عدم دریافت برخی خدمات و سهیم نشدن در برخی نقاط  تعاملی  ب. موافقت و ارتباط با پوراطب در زمینه آگاهی از مشخصات جدید وب سایت، آزمون بتا یا فعالیت های تبلیغاتی.  
7. حفاظت از اطلاعات شخصی شما
متاسفانه انتقال اطلاعات ازطریق اینترنت كاملاً  ایمن و بی خطر نمی باشد. اگرچه پوراطب تمام تلاش خود را برای حفاظت از اطلاعات شما به كار خواهد گرفت اما هیچ تضمینی درقبال مصونیت اطلاعات منتقل شده به وب سایت نخواهد داشت. مسئولیت خطرات احتمالی ارسال اطلاعات شخصی تان برعهده خودتان می باشد. پوراطب نهایت تلاش خود را برای بكارگیری  استانداردهای ایمنی و محافظت از اطلاعات در برابر سوء استفاده های احتمالی  به كار خواهد گرفت. اطلاعات شخصی فراهم شده  از جانب شما در سرورهای امن ذخیره خواهد شد. تمامی اطلاعات خصوصی حساس  توسط تكنولوژی پنهان سازی نیرومند صنعتی (industrial strength encryption technology ) ذخیره می شود. اطلاعات مالی از قبیل سپرده گذاری ها یا كارت های اعتباری بصورت دائم ذخیره نشده و یا توسط پوراطب ضبط نخواهند شد مگر برای استفاده مستقیم در معاملات پولی فوری.
8. نگهداشتن، تصحیح و به روز سازی اطلاعات
اطلاعات شما در اختیار پوراطب یا شخص ثالث تعیین شده قرارخواهد گرفت. پوراطب ممكن است به شخص ثالث دیگر اجازه دسترسی به اطلاعات شما را صادر نماید، اما اینكار فقط برای اهداف تعیین شده در سیاست حفظ حریم خصوصی  انجام خواهد شد. پوراطب تمام تلاش خود را به منظور حفظ امنیت اطلاعات و استفاده آنها در راستای حفظ حریم خصوصی بكار خواهد گرفت. شما مجاز می باشید در درصورت نیاز و در زمان دلخواه، اطلاعات جمع آوری شده تان را تغییردهید. پرسش های خود را  درمورد چگونگی خدمات پوراطب یا سیاست حفظ حریم خصوصی وب سایت، از طریق پست الكترونیك به آدرس webmaster@pourateb.com ارسال فرمایید.
9. ضمائم
پوراطب محق است بدون اعلام قبلی و آگاهی شما، تغییرات موردنظر خود را در ضوابط سیاست حفظ حریم خصوصی اعمال نماید. بدینوسیله اعلام می دارید كه استفاده پیوسته از وب سایت دلیل بر موافقت شما با  سیاست حفظ حریم خصوصی تعیین شده بوده و تمامی نسخه های قبلی سیاست حفظ حریم خصوصی جایگزین نسخه های تنظیم شده بعدی خواهند شد.