رژیم روزه داری

در ماه رمضان برای کامل شدن رژیم روزه داری از مکمل ها کمک بگیرید. شاید شما هم از افرادی هستید که در روزهای اول ماه رمضان بدون هیچ مشکلی روزه میگیرند اما وقتی به روزهای پایانی نزدیک می شوند بیماری هایی سراغشان می آید. سرما می خورید یا به مشکلات دیگری دچار می شوید که ادامه روزه داری را برایتان دشوار می کند. در این صورت بهتر است بدانید که به احتمال زیاد مشکل مربوط به رژیم غذایی تان است و دچار کمبود می شوید. برای حل این مشکل می توانید از مکمل ها استفاده کنید تا ویتامین های مورد نیاز بدنتان به سادگی تامین شود.

رژیم روزه داری و کمبود ویتامین

در ماه رمضان به دلیل اینکه عادت های غذایی فرق می کند ممکن است در تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن دچار مشکل شویم یا آنها را به اندازه کافی در رژیم غذایی مان نداشته باشیم. اینجاست که با کمک مکمل های غذایی می توانیم کمبود ها را جبران کنیم. به هر حال در ماه رمضان برنامه غذایی ما تغییر می کند و ممکن است در رژیم غذایی خلاء هایی به وجود بیاید که باید از طریق مصرف مکمل های غذایی برطرف شود تا به این ترتیب از کمبود ویتامین ها و مواد معدنی پیشگیری کنیم.

رژیم روزه داری

مولتی ویتامین در رژیم روزه داری

در ماه رمضان هر کدام از ما به شیوه های مختلفی غذا میخوریم. بعضی از ما به وعده سحری اهمیت می دهیم، غذاهای کاملی را در این وعده غذایی جای میدهیم و سعی میکنیم از تمام گروه های غذایی مانند نان و غلات ، حبوبات ، پروتئین ها ، لبنیات، میوه و سبزی های تازه در وعده های غذایی افطار و سحری استفاده کنیم، اما گروه دیگری هستند که با عجله سحری ضعیفی می خورند و به کامل بودن برنامه غذایی شان چندان توجه نمی کنند، بنابراین به این افراد توصیه می شود که هنگام سحر و افطار یک ترکیب مولتی ویتامین مصرف کنند. این مولتی ویتامین باید کیفیت خوبی داشته باشد تا ویتامین ها و مواد معدنی بدنشان تامین شود.

آشنا شویم: سافت ژل مولتی کمپلکس ویتالی تون

نتیجه گیری

در دهه آخر ماه رمضان بسیاری از روزه داران ضعیف می شوند و سرما می خورند. این مشکل به ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن ارتباط دارد چون ویتامین هایی مانند ویتامین C و مواد معدنی کافی به بدنشان نمی رسد ، پس استفاده از یک مولتی ویتامین خوب میتواند در جلوگیری از ضعف بدنی و ضعف سیستم ایمنی نقش مهمی ایفا کند.

منبع: مجله سلامانه

دیدگاه و نظرات

امید هژبری
عالی بود
پوراطب گستر
ممنون از نظرتان

ارسال دیدگاه جدید